wszystkich chcących się ze mną skontaktować proszę o kontakt mailowy: nataliachojnacka98@o2.pl

czwartek, 21 lipca 2011

niebieskie pazurki - lakier colar nr 102

przepraszam, że ostatnimi czasy nic nie naskrobałam ;-) mam też dużo zaległości u dziewczyn które czytam, więc zaraz po napisaniu lecę na blogi czytać. powód? powodem jest problem z internetem, który ot tak jest jak i ot tak go nie ma ;-) dopiero teraz udało się załatwić wszystko i jest już ok.

CORAL 102, kupiony z myślą o motywie Brytyjskiej flagi
 
Kolorek w butelce? Miodzik :) Na paznokciu? Identyczny, ale wymaga dwóch warstw. Dla mniej wymagających wystarczy jedna, bo kryje dość dobrze, ale wole mieć dwie. Tempo wysychania? Zależy. Jak chce szybko coś robić, to wolno, a jak nie, to szybko ;) A tak na serio, to daje sobie rade nawet szybko, ale lepiej odczekać dłużej, bo można łatwo coś zniszczyć
 
 
 jedna warstwa (kurde, ale niechlujna!)/ druga warstwa

Trwałość lakieru jest.. bardzo krótka ;-) Wystarczy, że w upalny dzień zachce wam się prysznicu lub kąpieli w basenie i już odpryskuje ;) Ja nie mogę patrzeć i czym prędzej zmywam. Prawda prawdą, że nie używam top coatu i może w tym tkwi problem, a także wysuwa się pytanie jaki top coat najbardziej wam przypadł do gustu ?

 Choć pogoda od rana do wieczora nie zawodziła, to teraz lunęło i leje, że hoho:) I właśnie dzięki temu deszczu zmobilizowałam się, żeby cokolwiek napisać. Kiedy dostanę cyfrówkę zrobię kolejną recenzję, może makijaż, a póki co przepraszam za jakość. Mój telefon ma słaby aparat i jeszcze to światło :(

5 komentarzy:

  1. Ja uzywam top cota z Rimmela, jest calkiem calkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też dziś zimno, może i nie pada - ale ciekawie nie jest :)
    Ja również mam często problemy z internetem, co jest dla mnie problem, gdyż kocham swój komputer, a bez internetu jest on nieprzydatny!
    Również nie używam top coat'ów i lakier z paznokci często też mi szybko odpryskuje!

    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie jak lakier w ciągu dwóch dni odpryskuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na moje rozdanie ! :)
    http://kornelaa.blogspot.com/2011/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek :) Ja z grantów mam tylko taki, co bez mocnego światła wygląda jak czarny :D

    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u siebie :)
    http://damski-swiat.blogspot.com/2011/09/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń