wszystkich chcących się ze mną skontaktować proszę o kontakt mailowy: nataliachojnacka98@o2.pl

środa, 13 lipca 2011

under twenty, aktywny tonik głeboko oczyszczający - moja recenzja

W dzisiejszym poście pokaże wam mój obecny tonik którym myje twarz dwa razy dziennie:)
Jest to tonik firmy under twenty i wydaje mi się, że znajdzie się go wszędzie:) Ja widzę go w jakichkolwiek marketach w dziale kosmetycznym:) Zapłaciłam za niego 13,50zł i jak dla mnie jest to niewiele. Buteleczka mieści w sobie 200ml produktu. Otwarcie jak dla mnie jest nieco zbyt słabe przez co nie ufam jemu jak mógłby się zachować w czasie podrózy ;) Wydajność produktu jest duża, używam go od około miesiąca codziennie po dwa razy (czasami raz, ale przeważnie rano i wieczorem) i jestem prawie czy połowie. Zapach? Nie umiem określić, ale jak dla mnie jest ok. Nie czuje przynajmniej chemii. Tonik ten ma ogólnie pomóc nam w walce z niedoskonałościami. Ja, kupując go nie spodziewałam się nie wiem jakich cudów, zresztą na twarzy nie mam już tego, co kiedyś:) Wydaje mi się, że jednak coś pomaga, bo nie widać żadnych nowych niespodzianek (tylko czasami coś jednak wyjdzie na światło dzienne) ale za pomocą tego produktu szybko znika.Poza tym ma jeszcze oczyszczać, zapobiegać przetłuszczaniu,  zwężyc pory i zmatowić. Czy sprawdza sie takze w tych rzeczach? Według mnie tak, a przynajmniej zauważyłam, że mniej się świece i po każdym użyciu czuje na twarzy orzeźwienie:)

Posiadacie ten tonik? Co o nim sądzicie? a może polecacie coś innego z tej samej firmy?

4 komentarze:

  1. Toniku nie posiadam, miałam tylko żel do mycia twarzy i uważam, że jest w porządku :)

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga, pojawiła się ostatnia notka przed wakacyjną przerwą. Zachęcam do oceniania stylizacji Zośki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze możesz spróbować z innymi owocami, na pewno będą równie pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mialam, ale chyba mnie nie skusił na tyle żeby sie na niego napalic;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam kiedyś żel do mycia twarzy w z tej serii, ale mi osobiście przyniósł więcej szkody niż pożytku- okazało się, że dostałam od niego uczulenia. Ale niektóre moje koleżanki stosują i mówią, że świetny.

    OdpowiedzUsuń