wszystkich chcących się ze mną skontaktować proszę o kontakt mailowy: nataliachojnacka98@o2.pl

poniedziałek, 11 lipca 2011

zapowiedź recenzji i wakacyjne rozdania

Chcecie przeczytać moją opinie o paletce Sleek Storm? Mam przygotowane już zdjęcia i chcę jeszcze zrobić makijaż, ale zobacze czy będzie ktokolwiek chętny na przeczytanie o tym :)

Tymczasem zapraszam na wakacyjne rozdania w których ja sama biore udział:
Zapraszam was też na rozdanie u Haserry, z atrakcyjnymi nagrodami :) 
Macie czas do 20lipca, a nagrody są następujące:
# MarionSpa Zielona Glinka maseczka oczyszczająca
# Garnier Intensywna Pielęgnacja Bardzo Suchej Skóry
# Perfecta Oczyszczanie - peeling drobnoziarnisty
# Barwa Laboratorium- Siarkowa Moc, antybakteryjny żel myjący sebum control
# Magic - Błyskawicznie liftingujący fluid wzbogacony ceramidami, stabilizującymi wilgotność naskórka
# GoldenRose 117, lakier do paznokci z odżywką i utwardzaczem
# Miss selene 214, lakier do paznokci mini
# StudioGear błyszczyk z witaminą A i E, kolor Pink JW3
# Kolczyki ( wykonane przeze mnie ) niebieskie kuleczki

swirrruski macie czas do 20lipca, a nagrody są następujące:



2 komentarze:

  1. o miło, że bierzesz udział w konkursie, fakt co do firmy Synesis bardzo przekonuje już samym opakowaniem, śmiesznie brzmi, ale chyba każdy ceni sobie tą estetykę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chętnie przeczytam recenzję paletki ;)

    OdpowiedzUsuń